Pytania

  • Nie otrzymałem maila z linkiem do aktywacji konta w topFX.pl. Co mam zrobić?
    Email z linkiem do aktywacji konta powinien dotrzeć do Użytkownika w ciągu jednej minuty. Gdyby email z linkiem aktywacyjnym w tym czasie nie dotarł do skrzynki pocztowej Użytkownika, należy sprawdzić folder spam. Jeśli link trafił do folderu spam, wówczas należy zaznaczyć pocztę przychodzącą z adresu topFX.pl jako nie będącą spamem. Gdyby mail z linkiem nie dotarł w ogóle, prosimy o kontakt pod adresem mailowym lub telefonem dostępnymi w zakładce Kontakt ze strony głównej serwisu topFX.pl.
  • Po co na etapie rejestracji podaję numer PESEL lub NIP?
    W Serwisie topFX wszystkie wpłaty są identyfikowane po tytule przelewu. Numer PESEL i NIP są niepowtarzalnymi identyfikatorami. W przypadku osób fizycznych w tytule przelewu powinien znaleźć się numer PESEL, zaś w przypadku firm numer NIP firmy – wówczas przelewy księgowane są automatycznie i natychmiast po uznaniu rachunku bankowego topFX. Stąd potrzeba przedstawienia tych danych w procesie rejestracji Użytkownika.
  • Jak stworzyć bezpieczne hasło do Panelu Transakcyjnego?
    Użytkownik wprowadzając hasło, ma do dyspozycji miernik jego siły. Aby podany ciąg znaków został zaakceptowany, musi zostać oceniony co najmniej jako „umiarkowany”. W tym celu Użytkownik powinien ustanowić hasło zawierające małe i duże litery, cyfry oraz znaki specjalne, takie jak „!,@,#,$,%,^,*,?,_”. Im „mocniejsze” (większa różnorodność znaków) jest hasło tym bezpieczniejsze korzystanie z Serwisu topFX.pl.
Serwis topFX.pl wykorzystuje pliki cookies. Użytkowanie serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji tutaj
Znaki towarowe banków są własnością ich właścicieli, a na stronach Serwisu zostały umieszczone jedynie w celach informacyjnych